Пиенето на вода – сила и здраве

Home/este/Пиенето на вода – сила и здраве

Пиенето на вода – сила и здраве

В човешкото тяло има около 70% вода, тя е основна част от човешкия организъм и има голямо значение за него. Всички жизнени процеси в човешкото тяло са свързани с водата. Тя помага за обмяната на веществата в организма, разтваря хранителните вещества и извежда токсините извън тялото. Благодарения на водата сме здрави, силни и ефективни.

Защо е важно пиенето на вода?

пиенето на вода, пиене на вода

Както споменахме тялото се състои от 70% вода и тя е от изключителна важност за процесите в организма. Ако нуждите на тялото от вода не са задоволени, може да се стигне до дехидратация, а също така и до някои последици за здравето. Най-доброто решение, с което да избегнем редица фактори водещи до последици за здравето ни е, да започнем да пием вода, след като се събудим. Най-добре би било, ако можете да си набавите алкална вода.

Какви са ползите от сутрешното пиене на вода?

Пиенето на вода сутрин на гладен стомах, може да ускори метаболизма, което означава и по-добра работа на храносмилателната система и съответно по-бързо усвояване на хранителните вещества в организма. Пиенето на вода на гладно сутрин спомага за производството на мускулни и кръвни клетки, също така спомага и за извеждане на токсините от тялото. Всеизвестен факт е, че водата предотвратява проблеми с бъбреците и отделителната система, както и предпазва от проблеми с кръвното налягане.

Водата за здраве и красотата.

пиене на вода, прием на вода, пиене на вода

Оптималният прием на вода през деня води до гладка и опъната кожа, както и до бляскава коса. Пиенето на вода сутрин на гладен стомах, увеличава притока на кръв към кожата и й придава здрав и свеж вид. Приемът на повече вода, предотвратява дехидратацията на кожата, която от своя страна води до преждевременно образуване на бръчки. Водата има благоприятно действие и върху коста. Пиенето на повече вода подхранва косата отвътре навън, задравява и укрепва косъма и придава блясък.

Водата и фитнесът

Редовните посетители на фитнес залите, много добре знаят, колко е важен приемът на вода по време на тренировка. Пиенето на вода по време на физически упражнения помага за изгаряне на мазнините и регулира кръното налягане в нормалани граници. Загубата на течности когато спортувате активно във фитнес залата е голямо. Липсвата на вода в организма ще доведе до по-бърза физическа умора и ползата от фитнеса няма да има нужния ефект.

пиене на вода, пиенето на вода, ползи от водата

Водата е изключително важна за хора, които искат да покачат мускулната си маса, тъй като хранителните вещества, от които се нуждаят мускулите се набавят от кръвта, а тя е изградена предимно от вода. Основното количество течности в организма трябва да се набавя от вода, а не от напитки, съдържащи захар, кофеин или алкохол, тъй като те дехидратират тялото. Малко известен е фактът, че водата е полезна за нашите стави, които се нуждаят от достатъчна хидратация, за да са здрави и подвижни. А във фитнес залата определено има упражнения, натоварващи ставите.

Водата е част от нас, необходима ни е всеки ден, ето защо е хубаво да пием през целия ден. Когато изпитваме жажда, задължително трябва да пием вода, защото това е сигнал, че тялото ни е дехидратирано. Дехидратацията води до редица последици като болки в мускулите, главоболие, умора и други неприятни ефекти. Водата е важен фактор в организма ни, тя участва във важни процеси, като дишането и преобразуването на храната в енергия за тялото ни. Пийте повече вода и ще се чувствате по-свежи и енергизирани!

Последни публикации в блога

  • главоболието

Как да преборите главоболието по естествен начин

Забързаният начин на живот е една от основните причини за появата на здравословни проблеми. През есента ежедневните задачи неминуемо се увеличават. Независимо дали работим от офиса или вкъщи, ние прекарваме почти 8 часа

  • ефективността на тренировките, фитнес

5 възможни пречки за ефективността на тренировките в залата

Редовните тренировки в спортната зала оформят стройно и стегнато тяло и заедно с това носят и редица ползи за организма. Както знаете, сред тях попадат по-добрата концентрация, намаляване на стреса, освобождаване на напрежението

  • функционална тренировка

3 основни фактора за качествена и функционална тренировка

Ежедневието ни е изпълнено с безброй предизвикателства. В забързания му ритъм понякога трудно намираме време да проведем функционална тренировка във фитнес залата,  особено ако е пълно със спортуващи и се налага да се

Шиацу масаж – от древно японско изкуство до енергизираща спа терапия

През последните месеци обръщаме сериозно внимание на своето здраве и се стремим да повишим имунната си система и да стимулираме защитните сили на организма. Това включва също пълноценна почивка и ефективен начин да

  • тренировките през лятото

6 важни правила, които да следвате при тренировките през лятото

Тренировките през лятото без съмнение са голямо предизвикателство. В сезона на дългите почивки и безгрижните дни отделяме все по-малко време за спортни занимания. Една от причините са високите температури навън, които оказват сериозно