4 доказани начина как да бъдете по-продуктивни в ежедневието

Home/este/4 доказани начина как да бъдете по-продуктивни в ежедневието

4 доказани начина как да бъдете по-продуктивни в ежедневието

4 доказани начина как да бъдете по-продуктивни в ежедневието, продуктивни

Пролетната умора е едно от най-честите състояния, което настъпва със затоплянето на времето. Липсата на енергия и общата отпадналост вероятно са познати на много от вас точно в този период от годината. Наред с тях динамичното ежедневие и безкрайните задачи допълнително ни изтощават и ни карат да се чувстваме напълно непродуктивни, особено в края на тежък работен ден. Дали заради предстоящите празници или желанието за повече почивки и безгрижни дни, все по-често усещаме умора.

Без съмнение, всеки от нас е чувал различни трикове и съвети как да бъде по-успешен и как да върши всички задачи с лекота. На практика обаче е много трудно всекидневно да бъдем концентрирани и изпълнени с нови сили. Затова днес ще ви припомним кои са основните 4 фактори, които увеличават продуктивността и повишават тонуса и енергията.

Повече движение дори по време на работа

Независимо дали работим от вкъщи или от офиса, дните прекарани през компютъра свързваме единствено със системно заседяване и липса на физическа активност. Затова на всеки час е необходимо да извършвате по един малък ритуал, който ще ви помогне да подобрите концентрацията си и да ви направи продуктивни. Например, отворете широко прозореца, за да освежите въздуха в помещението. Същевременно раздвижете добре цялото тяло, така че да стимулирате кръвообращението и да се почувствате бодри и заредени с нови сили.

Ако разполагате с дълга обедна почивка, можете да инвестирате част от времето в посещение на близката до вас спортна зала. Една интензивна тренировка ще ви подейства изключително приятно и тонизиращо. Ако не ви се спортува сам, можете да поканите и колеги от офиса и да организирате групова тренировка. Изберете фитнес, йога, пилатес или друг любим спорт, който да ви даде допълнителна мотивация за работа. Не забравяйте, че физическата активност дори по време на работния ден ще подобри не само психическото, но и здравословното ви състояние.

Групови тренировки: какви са техните предимства

храна, хранителни навици, добра храна, продуктивни

Промяна в хранителните навици

Колко от вас закусват сутрин? А има ли такива, които често пропускат и обяда в офиса? През интензивната работна седмица обикновено служебните задачи взимат превес над всичко останало и много често хапваме докато сме в движение или консумираме нещо калорично набързо. Чрез храната ние получаваме важни хранителни вещества, които ни помагат да се чувстваме по-пълноценни и продуктивни, а също така стимулират творчеството и креативността ни. Затова е изключително важно да отделяме достатъчно време на всяко хранене и да подбираме внимателно храната, така че тя да бъде разнообразна и полезна. Един от познатите митове гласи, че колкото повече храна консумираме, толкова повече сили получаваме. Всъщност истината е, че дори малките порции допринасят за усещане за ситост и удовлетворение.

Освен важните хранителни вещества, хидратацията е другия основен фактор, който оказва сериозно въздействие върху по-добрата продуктивност през деня. Не е изненада, че приемът на повече вода ни кара да се чувстваме ободряващо, а причината е, че добрата хидратация подобрява мозъчните функции и играе важна роля във всички клетъчни дейности, както и при транспортирането на важни витамини и минерали в тялото. Затова ви съветваме да поставите на бюрото в офиса бутилка с вода, за оптимален прием на течности през целия ден.

Пиенето на вода – сила и здраве

Оползотворяване на свободното време

Много често през почивните дни избираме да се излежаваме до късно в леглото или да изгледаме няколко епизода от любимия сериал. Безспорно и двете занимания са приятни и разтоварващи, но за постигане на истински пълноценна почивка е важно да се разделим с технологиите за известно време и да се отдадем на други любими активности. Разходка сред природата ще ви подейства много по-ободряващо и освежаващо отколкото цял ден прекаран у дома.

А какво ще кажете за един релаксиращ ден в спа центъра, който да повдигне тонуса и настроението ви за седмици наред. В спа център Este Fitness & Spa можете да се насладите на богато разнообразие от класически, екзотични и авторски масажи. А най-хубавото е, че имате възможност да споделите приятните моменти с цялото семейство. Спа центърът предлага детски масаж за най-малките, който може да се практикува и в турската баня с пяна или шоколад за максимално удоволствие. Романтичните ритуали за двойки включват отделни процедури за двамата партньори, съобразени с нуждите на мъжкото и женското тяло. Ако сте решили напълно да се откъснете от ежедневието през почивните дни, можете да резервирате и нашия ВИП апартамент ONYX, който разполага с индивидуален хамам и допълнителни удобства и екстри. На ваше разположение е и нашата ВИП масажната стая AVENTURINE, който ще ви пренесе в свят на хармония и блажено спокойствие. Спа комплексът разполага още с първокласен спа център със закрит плувен басейн и уникално 16-местно джакузи с възможност за перлен и воден масаж. Непосредствено до басейна са разположени сауната и парната баня, където да се отпуснете и освободите натрупаното напрежение.

сън, почивка, продуктивни, продуктивност

Качествен сън и почивка през нощта

Недоспиването е една от основните причини за умората, изтощението и липсата на концентрация през деня. Сънят често бива подценявам, но той има съществено влияние върху качеството на живот и здравословното състояние на всеки човек. Затова е важно да си осигурите поне 7 часа сън вечер за енергия и продуктивност. Обстановката в спалнята също може да бъде ключова за по-лесното заспиване. Добре затъмнените помещения предразполагат към по-добра почивка.

Ако имате проблеми със съня и това е причината за редовното недоспиване, ние ви съветваме да внесете някои промени в рутината ви, които без съмнение ще ви помогнат с разрешаването на проблема. Горещ душ или ароматна вана преди лягане отпускат мускулите и подобряват дейността на нервната система. Хидромасажът също помага при състояние на безсъние, защото отпуска ума и разтоварва тялото. Двигателната активност през деня също оказва положително влияние върху времето за заспиване.

Безсъние: 5 ефективни начина да се преборим с него

Колкото и усилия да полагаме да бъдем по-концентрирани на работното място, да отделяме повече време на домакинските задължения и същевременно на грижите за семейството, много често умората надделява и не успяваме да се справим ефективно със всички задачи. В такива моменти е важно да си припомняме всички изброени дотук фактори, които могат да ни помогнат да увеличим тонуса си и да презаредим с нови сили и енергия. А от вас зависи кои ще използвате.

Последни публикации в блога

  • вип ритуали, селекция вип ритуали

Селекция от ВИП ритуали в Este Fitness & Spa

Изборът на първокласни спа процедури може да се окаже истинско предизвикателство за ценителите на незабравимите спа преживявания. Особено, ако търсите перфектното място за пълноценна почивка, релакс и спокойствие, в съчетание с изискана атмосфера

  • кожата през пролетта

5 съвета как да се погрижите за кожата през пролетта

Пролетта настъпи и независимо от постоянните температурни промени, съвсем скоро ще имаме възможността да се насладим на по-дълги и слънчеви дни. Колкото и нетърпеливо да очакваме затоплянето на времето е важно да си

  • във форма, във форма след празниците

Във форма след празниците: мисията е възможна

Дългоочакваните майски празници носят много настроение, свежест и радост. Те са посветени на срещите с близки и приятели, слънчевите разходки сред природата и  празненствата с отрупани маси. И колкото и да се стремим

  • йога или пилатес

Йога или пилатес – как да изберете по-подходящата практика за вас

В разгара на пролетта обикновено се ориентираме към подходящи спортни активности за стягане и оформяне на тялото. Има няколко тренировки, които са предназначени за извайване на фигурата и подобряване на силата и издръжливостта.

Билков масаж „Снехана“: лечебна и релаксираща терапия за ума и тялото

Природната медицина придобива все по-широка популярност у нас и редица билки и растения се употребяват за лечебни цели. В основата на използването на естествени природни средства за лечение е залегнала и философията на

Как да се справим с обривите и акнето, причинени от носенето на защитни маски

Носенето на защитни маски е част от превантивните мерки срещу разпространението на коронавирус. Въпреки че е абсолютно задължително да се поставя маска, много дерматолози наблюдават различни кожни раздразнения на лицето, особено при хората